Porttelefon for kontorbygg | Defigo
Porttelefon på utsiden hos Akersgata 28

Digital porttelefon for kontorbygg

Ingen flere nøkler eller kort, kraftige administrasjonsløsninger og nye muligheter.

Porttelefon for kontorbygg

En unik porttelefon skreddersydd for ditt kontorbygg

Defigo er en avansert porttelefoni med integrert adgangskontroll.

Defigo etterlever alle krav et moderne kontorbygg har til besøks og adgangskontrollsystemer, og gir leietakere,  ansatte og byggets administrator tilgang til en lang rekke nye tjenester som sparer tid, penger og som gjør hverdagen enklere for alle.

Hvorfor velge Defigo porttelefon for ditt kontorbygg

  • Leveres som en komplett tjeneste til en fast pris hver måned med alt inkludert, selv sluttbrukersupport.
  • Bruk mobilen til å åpne dører, ingen flere nøkler eller adgangskort.
  • Porttelefonen støtter derimot også adgangskort.
  • Redusert behov for fellestjenester ved å gi brukerne jobben.
  • Bygger på og integreres med eksisterende investeringer i adgangskontroll, låser og adgangskort.
  • Skjermen fungerer som et dynamisk skilt.
  • Åpne døren og kontroller systemet uansett hvor du er.
  • Enkel å gi midlertidig adgang.
  • Administrer alle bygg, systemer, leietakere og brukere på tvers og gjennom ett enhetlig brukergrensesnitt.

 

Videoen viser hvordan porttelefonen fungerer for besøkende og for de som får besøk.

 

Porttelefonen kan settes opp alene, eller integreres med byggets eksisterende adgangskontrollsystem. På den måten ivaretar du investeringene du har gjort i systemer og låser, nøkkelkort m.m, samtidig som du gir dine leietakere et avansert og moderne system som gjør bygget mer attraktivt og som tilgjengeliggjør nye tjenester.

Alle dørene vil være tilgjengelige for å åpnes fra Defigo appen og all administrasjon skjer via Defigo sitt administrasjonsgrensesnitt.

 

Hvordan porttelefonen fungerer

Med porttelefon fra Defigo fungerer skjermen ved inngangsdøren til bygget som et skilt som dynamisk tilpasser seg leietakere og ansatte.  Alle endringer som skjer i virksomhetene blir automatisk speilet på skjermen – i det de skjer.

Display på digital porttelefon

 

En gjest som besøker kan trykke på logoen til bedriften de besøker for så å få opp en oversikt over alle ansatte, eventuelt avdelinger eller funksjoner hos leietakeren. En avansert søkefunksjon gjør det også enkelt å finne frem til rett person dersom det er mange bedrifter og ansatte i bygget. På denne måten er det enkelt for besøkende å komme direkte frem til den de skal besøke, og behov for resepsjon eller andre fellestjenester forsvinner.

Leietaker styrer selv sin egen ringeknapp, og kan gis mulighet til å administrere egne ansatte dersom dere ønsker det.

De ansatte hos leietakerne bruker mobilen som svarapparat. Når noen ringer på kan de se hvem som står på døren og slippe dem inn, uansett hvor de selv befinner seg. De kan også bruke appen til å åpne alle dører de har tilgang til. Ansatte kan selv styre funksjoner i appen, avhengig av hvilke rettigheter de er gitt av administrator.

For resepsjon, lager, butikk og andre har vi laget en egen skjerm som kan fastmonteres og som går på strøm. Defigobrettet er koblet til Wifi og er «tuklesikker» slik at du er sikker på at den alltid fungerer.

 

Aldri mer nøkler eller nøkkelkort

  • Alle dører eller systemer som er koblet til Defigo kan administratoren gi tilgang til.
  • Alle dørene du kan åpne vises på forsiden til appen. Du kan åpne dem med et enkelt tastetrykk uansett hvor du er, og du kan slippe inn for elektriker, bud eller andre selv når du ikke er på kontoret.
  • Du slipper nøkler til dørene som er knyttet opp mot Defigo. Livet uten nøkler er herlig – du slipper å huske på dem, bekymre deg for om du har dem med deg og du slipper å miste dem. Nøkler dyrt, appen er gratis.
  • Men hvis leietakere fremdeles ønsker adgangskort støtter systemet MiFaire. Eksisterende adgangskort eller brikker kan enkelt legges til i systemet av ansatte selv, leietakere eller byggets administrator. 

 

Videoen viser hvordan du kan åpne døren direkte fra appen med Defigo.

 

Administrasjonsgrensesnitt

Vårt mål er å gjøre Defigo så enkelt å administrere at du kun trenger å logge inn og starte. Vi har laget manual og videoer, men tanken er at du aldri trenger dem. 

  • Én skjerm: Du administrerer alle bygninger og brukerrettigheter fra én webside.
  • Programmer adgangen: Avanserte funksjoner og relestyring gjør det mulig å sette regler for rekkefølgen dører åpnes etter, tidsrommet de er åpne i, og så videre.
  • Nøkkelfritt: Du gir håndverkere, leverandører og bud adgang til de dørene de trenger adgang til. De laster selv ned appen og du slipper å gi ut eller få tilbake nøkler.
  • Alle dører som knyttes opp mot Defigo kan åpnes fra appen– du trenger ikke lenger nøkler eller nøkkelkort. Noe som reduserer både bry og kostnader.
  • Du har alltid oppdatert oversikt over hvem som har tilgang til bygget og til hver enkelt dør.
  • Du styrer i hvilken grad leietakere kan administrere seg selv og sine egne ansatte eller om du vil gjøre det selv.

 

Enkelt å komme i gang

Alle installasjonsbedriftene som installerer porttelefon fra Defigo er sertifisert av oss. Selve installasjonen tar noen timer per inngangsdør som skal ha porttelefoni, det er ingen kabling inn i bygget. Defigo koordinerer hele installasjonen og passer på at leveransen blir som avtalt.

Vi har utviklet et eget verktøy – Defigo Start, som gjør det enkelt for deg å få registrert alle brukere og for dem å komme i gang. Mer enn 99% av alle brukere klarer å ta systemet i bruk ved hjelp av Defigo Start – den siste prosenten hjelper vi deg med.

 

Faste kostnader – trygg leveranse

  • Alle kostnader er inkludert i en fast pris per måned.
  • Vi gjenbruker eksisterende låser og kobler oss opp mot systemene som finnes i bygget allerede. Dette gjør det enkelt og rimelig å komme i gang.
  • Vi drifter og overvåker alle systemer kontinuerlig.

 

Support og brukerstøtte

  • Vi har ubegrenset support! Ikke bare til deg men til alle som bruker systemet. Alle brukere kan ta direkte kontakt med oss for alt de lurer på – om det så er opplæring, endringer de ønsker å gjøre eller ting de ikke får til.
  • Vår supportavdeling består av mennesker, ikke roboter. Du får derfor hjelp med en gang, slik at du kan jobbe videre med det du egentlig skal drive med.
  • Vår supportavdeling hjelper deg dersom noe skulle skje, vi er tilgjengelig fra 08 til 17 for support og hele døgnet for feilmeldinger.